Het klonk te mooi om waar te zijn, dat was inderdaad het geval. Na een prettig verkoopgesprek in de winkel, hebben wij op 12 augustus via de e-mail een order geplaatst. We hadden nog een aantal vragen en daar werd keurig en vlot op gereageerd. De medewerker had in de winkel een levertijd van 2 weken toegezegd met een uitloop naar 3 weken in verband met de zomervakantie. Dat was voor ons reden om bij Tom Smeenk te bestellen, want andere speciaalzaken hanteren een levertijd van 6-8 weken. Omdat we na 3 weken nog niks gehoord hadden, zijn we maar eens in de digitale pen geklommen om te vragen wanneer er geleverd zou worden. De eerstvolgende mogelijkheid zou zijn 24 september. Euh…dat is een levertijd van 6 weken en niet de toegezegde 2-3 weken?! Maar goed, er zou geleverd worden dus wij waren al lang blij. Totdat de bezorger bij levering aangaf dat: het hoofdbord en de dopjes in de verkeerde kleur gespoten waren en hij een verkeerde middenpoot bij zich had, waardoor het bed op blokjes moest staan. Inmiddels weer 2 weken later moesten wij er wederom zelf achteraan om te vragen hoe nu verder. Daar waar in het begin nog heel vlot werd gereageerd op onze mail, heeft de medewerker nu niet meer zoveel haast. Op 8 oktober is de bezorger eindelijk geweest om levering compleet te maken. Het hoofbord heeft bovenop aardig wat puntjes, maar aangezien het allemaal zo lang heeft geduurd, hebben we besloten dat maar te nemen voor wat het is. Ter compensatie hebben wij € 50,00 en molton gekregen. Heel leuk, maar wij hechten meer waarde aan het nakomen van afspraken. Wij raden deze zaak dan ook allesbehalve aan.